SMARTINFO
Smartinfo systemet (det ultimate markedsførings værktøy):
Systemet gir en forretnings drivende uante muligheter for
markedsføring samt og nesten åpne en avdeling, hvor man kan tenke seg
for eksempel på Karl Johans gate. Eneste behov er et lite vindu mot
gaten.
Smartinfo systemet gir en salgskanal, som ikke krever et stort og
kostbart showrom, men kun et vindu mot gaten.
På Blueline storskjerm el. TV vises attraktiv trailer med de produkter
eller ytelser, som man ønsker å selge som boliger, reiser, biler etc.
etc.
Kunden kan når han vil bruke mobiltelefon ved å ringe til det viste
telefonnummer og Smartinfo lager nå en sikkerhets pinkode som vises på
Blueline storskjermen el. det tilkoblede TV.
Kunden taster den pinkoden inn og SØKET er i gang.
Ønsker kunden et tilbud fra forretningen kan dette bestilles via
Smartinfo på mobiltelefonen.
Smartinfo systemet sender en SMS og e-mail til ansvarlig forhandler, om
hvem, når og hvilket produkt som kunden ønsker tilbud på.
Det
ubemannede salgs kontor med den nye teknologi fra Smartinfo åpner
helt nye markedsføringsmuligheter, man kan for eksempel som
bilforhandler åpne salgskontorer der, hvor kundene er til daglig og til
en brøkdel av omkostningene ved etablering av en normal bilforretning
eller et bemannet salgskontor.
Enkel etablering. Det er klare tekniske fordeler ved å bruke
mobiltelefonen frem for å skulle etablerere kabel tilkobling, vanntett
og vandalsikkert tastatur og mus. Strategiske samarbeidspartner konsept,
grunnet de simple tekniske løsninger omkring Smartinfo ved bruk av
mobiltelefon frem for den tradisjonelle kompliserte og dyre tekniske
løsningen kan forhandleren etablere så mange ubemannede salgskontor, som
man måtte ønske i et område. Det kan være sin bankforbindelse, den
lokale restaurant, frisøren. Kort sagt alle steder som har litt
vindusplass, som kan leies eller lånes.
Smartinfo systemet er ikke en ny form for søkemaskin til
Internettet. Det er et simpelt markedsførings software til bruk typisk,
hvor brukeren står utendørs eller i et annet lokale enn der hvor
computer og Blueline storskjerm/TV er plasert og her er de tekniske
besparelser betraktelig sammenlignet med en tradisjonell oppkobling.
Smartinfo systemet vil typisk ikke gi bruker en detaljert visning med en
masse tekniske spesifikasjoner. Idéen er at kunden skal i kontakt med
forhandleren eller gå på nettet for at få disse informasjoner. Smartinfo
systemet ønskes brukt av så mange brukere som mulig, så allerede ut fra
dette synspunkt skal systemet kun anvendes som kontaktskaper og ikke som
en Internet side.
Bruker
vennlighet: Det er lagt stor vekt på at systemet skal kunne betjenes
av alle også dem, som kanskje ikke sitter foran en computer til daglig.
Som standard er det 1 søkemodul og 3 valgfrie avspillingsmoduler.
All nødvendig info ligger i Backoffice delen, data på de tilgjengelige
produkter legges inn manuelt på de valgte moduler eller ved større
systemer trekkes automatisk ned via nettet fra en server.
SAMMEN DRAG:
Smartinfo systemet Patenteret løsningsmodell er fremtidens
markedsførings værktøy til det ubemannede salgskontor, grunnet den lave
etableringskostnaden og en klar målbar effekt. Kombineres Smartinfo med
de kontrastrike Blueline storskjermene eller luksus løsningen, med
plasma skjermer er alle forudsetninger til stede for en større
omsetning.
|